Διυλιστήριο: Δωρεάν η μετακίνηση των ανέργων με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Δωρεάν η μετακίνηση των ανέργων με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ



Την ελεύθερη κυκλοφορία των ανέργων με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, θέτει σε ισχύ από σήμερα κιόλας ο Οργανισμός, με σχετική απόφαση που έλαβε το Διοικητικό Συμβούλιο. Μοναδική υποχρέωση των ανέργων, η επίδειξη κατά τη διάρκεια ελέγχου, της αστυνομικής τους ταυτότητας και της εν ισχύ κάρτας ανεργίας (ή βεβαίωσης) από τον ΟΑΕΔ, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΟΑΣΘ.

Σύντομο ιστορικό
  • Ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, ιδρύθηκε το 1957 με το Νομοθετικό Διάταγμα 3721/1957 και εκτελεί το έργο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με συμβάσεις παραχώρησης (οικονομικές συμφωνίες) που υπογράφονται μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ο.Α.Σ.Θ.
  • Το απασχολούμενο κεφάλαιο του Ο.Α.Σ.Θ. είναι κατανεμημένο σε 424 ακέραιες μετοχές, εκ των οποίων οι 346 είναι κατανεμημένες σε 1.900 περίπου μικρομετόχους αυτοκινητιστές, οι 29 ανήκουν στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε., οι 25 ανήκουν στον Συνεταιρισμό των Εργαζομένων στον Ο.Α.Σ.Θ. και οι 24 ανήκουν στο νομικό πρόσωπο του Ο.Α.Σ.Θ.
  • Στον Ο.Α.Σ.Θ. απασχολούνται 2.600 περίπου Εργαζόμενοι, οι επιβάτες εξυπηρετούνται δια 79+4 των Κ.Τ.Ε.Λ λεωφορειακών γραμμών, με την κυκλοφορία 544 λεωφορείων απ’ τα 618 που διαθέτει ο Ο.Α.Σ.Θ. και μετακινεί ετησίως 167.000.000 περίπου επιβάτες.
  • Στον Ο.Α.Σ.Θ. εφαρμόζεται απο το 2005 ειδικό πρόγραμμα για την δωρεάν μεταφορά Α.με.Α. και κάθε χρόνο 12.000 περίπου μετακινήσεις Α.με.Α. (άτομα με αναπηρικά αμαξίδια και λοιπές αναπηρίες) πραγματοποιούνται με τα 4 ειδικά διαμορφωμένα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ. (3 κανονικά και 1 εφεδρικό).
  • Από τα 622 λεωφορεία που διαθέτει ο Ο.Α.Σ.Θ., τα 347 είναι κανονικά, τα 249 αρθρωτά, τα 22 μικρά και 4 ειδικά διαμορφωμένα για μετακίνηση Α.με.Α.
Στις 11/10/2016 παραγγέλθηκε εισαγγελική έρευνα λόγω της πολυήμερης επίσχεση εργασίας που πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι για μη καταβολή των δεδουλευμένων αλλά και η αιτία που ο Οργανισμός παρουσιάζει συσσωρευμένα ελλείμματα .

Στις 20/7/2017 ψηφίστηκε νομοσχέδιο για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ.

Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ.
ΝΔ, Χρυσή Αυγή, ΚΚΕ και Ποτάμι καταψήφισαν, ενώ Δημοκρατική Συμπαράταξη και Ένωση Κεντρώων δήλωσαν «παρών».

Νωρίτερα, κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου, ο υπουργός Μεταφορών υποστήριξε ότι με την απο-ιδιωτικοποίηση του οργανισμού επιστρέφεται στους φολογούμενους η δημόσια περιουσία, κάτι που έπρεπε να είχε γίνει απο το 2010, ενώ έκανε λόγο για δήθεν μεταρρυθμιστές που ανέχθηκαν επί δεκαετίες μια όαση κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος και παλαιοκομματισμού.

Τελευταία έγινε ευρεία γνωστό η τοποθέτηση σαν επικεφαλής του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ (η οποία θέση είναι αμμισθή) του πατέρα του Νίκου Παππά, Στέλιος Παππάς

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus